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AAE :: Reboot Release

Démarré par Zorg, Mercredi 01 Octobre 2008, 09:44:29 AM

Zorg



l'auteur de AAE (Another Arcade Emulator), cet émulateur dédié aux jeux vectoriels, nous propose une nouvelle release de cet émulateur plus que prométeur.

Au programe l'arrivé de l'émulation de StarWars  ^-, et encore quelques petits soucis. Qu'importe, un émulateur de cette qualité ne doit pas passer innaperçut.

Vous pourrez dowloader la dernière version sur la page de AAE


Besoin de graph ?
http://vectorlib.free.fr

tiré de mame.xml
<game name="puckman" sourcefile="pacman.c">
<game name="pacman" sourcefile="pacman.c" cloneof="puckman" romof="puckman">
cqfd :: Pacman est bien un clone

jcp

Yes, mon émulateur préféré 8).

AsPiC

Une petite update pour ce super emulateur qu'est AAE :

Citation
10/27/08 Just a little update. See changes, and download below.

Changes:

Fixed GL_MULTISAMPLE bug with some ATI cards. Corrected controls and screen size in Black Widow. (note: screen size was set by making the boxes in test mode square.  I think it's right and I'm sticking with it.)

Corrected Led disable in Bzone. Note: To set this and other values globally, set them in the front end. To set options in individual games, set them in-game.

Corrected Tempest lockup on level 14. Fixed tempest "White Out" issues. Corrected non–working test advance switch in Tempest. Corrected bad random function in spaceduel.

http://pages.suddenlink.net/aae/