Gamoover

[move]Vous aimez la série Ricky la belle vie, Julio Iglésias ou l'émission Kohlanta ? Alors soyez les bienvenus sur Gamoover ! [/move]

[Présentez vous] The Topic of the Welcome !!!!

Démarré par Thyphoon, Jeudi 20 Mars 2003, 09:14:13 AM

mioux

Citation de: CED le Vendredi 26 Octobre 2007, 00:09:03 AM
les 2 chèvres on dit !
et les Vendéens c'est les ventrachoux :b

Les landais, des bouffe pignes =:))

Elpouillu

Bonjour

Je suis ce fofo depuis quelques temps je m'inscrit enfin ici (non c'est pas juste pasque j'ai une question a poser :p )

Pour le moment ma breve experience de l'arcade ce resume a une simple boucherie pour faire rentrer ma windy dans mon salon...
voir le topic de campagne "une windy dans chaque foyer"...

Seppun


vib_ribbon

Salut! Ce message est écrit en utilisant Babelfish ! Arcadefever m'a présenté à ce website. Je pense qu'il est fantastique ! Au moment où, j'ai 2 Egret 2.

::)  :-*

GCSE C grade French only.

mioux

#964
Hello vib_ribbon, and welcome to the french team :D

If you want to post in english, it shouldn't be a problem for a lot of us (and if some  people have questions, we can translate (or if YOU have questions, we'll try to help you))

This message was not translated by babelfish, sorry for bad english, it's been a long time since i last spoke/wrote english :D

Darth Nuno

Citation de: vib_ribbon le Lundi 29 Octobre 2007, 16:51:24 PM
Salut! Ce message est écrit en utilisant Babelfish ! Arcadefever m'a présenté à ce website. Je pense qu'il est fantastique ! Au moment où, j'ai 2 Egret 2.

::)  :-*



Welcome here my friend  :-*
 

tibo

Citation de: vib_ribbon le Lundi 29 Octobre 2007, 16:51:24 PM
Salut! Ce message est écrit en utilisant Babelfish ! Arcadefever m'a présenté à ce website. Je pense qu'il est fantastique ! Au moment où, j'ai 2 Egret 2.

::)  :-*



Nice setup  :-*
Welcome  <:) <:)

X-cAlibur

Ouelkomme,
D'ailleurs, je cherche un hotel sur Miami pour février...  =:))
Ok  :fleche:
+++
Only after the last tree has been cut down, only after the last river has been poisoned, only after the last fish has been caught, only then will you find that money cannot be eaten.

zebassprophet


Seppun

Citation de: vib_ribbon le Lundi 29 Octobre 2007, 16:51:24 PM
Salut! Ce message est écrit en utilisant Babelfish ! Arcadefever m'a présenté à ce website. Je pense qu'il est fantastique ! Au moment où, j'ai 2 Egret 2.

::)  :-*



Welcome vib_ribbon
OMG!
My favorite cab!and you got two! :-*
Wish you to spend some good moments with us,
see you around  ;)

Misteriddler



Hello and welcome here !
Seems that you have other cabs ... don't be shy !  :D tell us more !
Looks like you have roatary joys on your cab... is that correct ?
Bienvenue sur GAMOOVER ! Que les dieux de l'arcade soient avec vous, et vous guident dans vos roadtrips!  La Gameroom des Riddlers / The Famous Arcade machine ! / The Buzzzers Episode 1 / The Buzzzers Episode 2 / The Buzzzers Episode 3 / Lisez la charte & règlement de Gamoover /

vib_ribbon

Are you sure it's okay to post in English?

Me and 2 other friends have been importing cabs from Japan by the containers. So far we have brought in Egret 2, AWSD, Windy 1 and Windy 2 cabs. The one we are working on at the moment includes 8 Blast City + 10 AWSD cabs. The 2 Egret 2 cabs I have were the ones in the worse condition from our very 1st order (customers come first). The photo shows some of the cabs from our previous order.

Yes, those are SNK rotary sticks. I normally use that cab to play Ikari Warriors, Time Solders, Guerilla War etc.  ;) But I also have another panel that has a spinner on it to play Arkanoid.  ;D

GCSE C grade French only.

tokagehideto

ben mon cochon! sacré collec :-*

rah atomiswave sd le kiff quoi!
:appelez moi TH:

mioux

Hey misteriddler ! In the gamoover's improvement, why don't you add an english section for the forum ? Some of us can help :D

tokagehideto

:appelez moi TH:

Iro

Citation de: vib_ribbon le Mardi 30 Octobre 2007, 15:38:58 PM
The one we are working on at the moment includes 8 Blast City + 10 AWSD cabs.
So, expect that your MP box will be full in ten minutes :D
(toi aussi public, vient faire genre à parler anglais :D  )
"Jet set 2, c'est avec Robert Garcia ?" Kaneda, Lapsus de sac Vol.1
Peter Shou Owner' Club

WIPs : Naomi - SEGA Rally - AB Cop - Lethal Enforcers - COMPUMI - Terminator 2 - Space Invaders - Artworks pour Boitiers K7 Naomi CF - Ma collec' de panels

LES TUTOS DE GAMO